juli 18, 2017

DSM kondigt exclusieve samenwerking aan met Nanjing Cosmos Chemical Co, Ltd en plannen voor verdere uitbreiding in UV-filters

DSM en Nanjing Cosmos Chemical Co., Ltd zijn een exclusieve strategische samenwerking aangegaan voor de productie van de innovatieve UV-filters PARSOL® Max en PARSOL® Shield.

Nieuws en evenementen 2017

Kaiseraugst, CH, 18 Jul 2017 06:00 CEST

DSM en Nanjing Cosmos Chemical Co., Ltd zijn een exclusieve strategische samenwerking aangegaan voor de productie van de innovatieve UV filters PARSOL® Max en PARSOL® Shield. Dankzij de samenwerking kan DSM het grootste assortiment UV-filters ter wereld aanbieden. Het zorgt ook voor een concurrerende toeleveringsketen voor deze producten en voldoende uitbreidingsmogelijkheden om aan de groeiende vraag van de markt te voldoen.

DSM, een van de toonaangevende leveranciers van ingrediënten en innovatieve oplossingen voor schoonheidsverzorgingsproducten, en Nanjing Cosmos Chemical Co, Ltd, een toonaangevende op technologie gebaseerde producent en distributeur op het gebied van fijne en speciale chemicaliën, kondigden vandaag een nieuwe strategische samenwerking aan. De samenwerking combineert de expertise van DSM op het gebied van zonne- en huidverzorgingswetenschap en het uitstekende klantenbereik met de productiefaciliteiten van Cosmos om de meest innovatieve filters te leveren die momenteel op de markt zijn: PARSOL® Max en PARSOL® Shield.

De toevoeging van PARSOL® Max en PARSOL® Shield maakt DSM's portfolio van UV-filters de breedste in de industrie. De twee producten zullen worden geproduceerd op de nieuw gebouwde productielocatie van Cosmos in Sinobest. De productielocatie van Sinobest voldoet aan de ICH Q7 GMP-richtlijnen en heeft al voldoende capaciteit om aan de groeiende vraag naar de producten op de wereldmarkt te voldoen.

Bill Zhou, voorzitter van Nanjing Cosmos Chemical Co, Ltd, licht toe: "Wij, , willen graag onze bewondering uitspreken voor de uitstekende technische samenwerking en de efficiënte samenwerking tussen onze twee teams, die in zeer korte tijd een technisch zeer uitdagend project hebben uitgevoerd. We zijn ook blij dat we een strategische technologiepartner zijn van DSM. Onze twee bedrijven delen dezelfde visie om onze klanten te voorzien van toonaangevende technologie en productontwikkelingen om aan al hun behoeften te voldoen, en we kijken ernaar uit om de samenwerking in de toekomst uit te breiden."

De openingsceremonie van de nieuwe fabriek vond plaats in aanwezigheid van de heer Ji Xiang, plaatsvervangend burgemeester van Ma Anshan City, en de heer Lang Ping, directeur van het beheercomité van Cihu Industrial Park, en hoge vertegenwoordigers van DSM en Cosmos.

"De aankondiging van vandaag is een nieuwe solide stap op onze weg naar versterking van onze fundamenten in de zonverzorgingssector" zei Wilfrid Gambade, President DSM Personal Care. "Bij DSM investeren we veel tijd en geld in dit segment en de samenwerking met Cosmos zal ons helpen onze ambitie waar te maken om een revolutie in het zonnesegment teweeg te brengen en zonbescherming aantrekkelijker te maken voor consumenten. Het zal ook onze al sterke strategie van customer intimacy versterken, die we naar een nieuw niveau willen tillen in onze Sun Care partnerships."

Meer informatie is te vinden op www.dsm.com/personalcare.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.