september 6, 2016

DSM opent zijn Asia Pacific Personal Care Technical & Application Center in Shanghai

Het Asia Pacific Technical & Application Center in Shanghai zal producttoepassingen ontwikkelen, technologische diensten leveren en oplossingen creëren voor klanten in de cosmetica-industrie.

Nieuws en evenementen 2016

Kaiseraugst, CH, 06 Sep 2016 06:00 CEST

DSM Personal Care opent vandaag zijn Asia Pacific Technical & Application Center in Shanghai. Dit centrum zal producttoepassingen ontwikkelen, technologische diensten leveren en op maat gemaakte oplossingen creëren voor klanten in de cosmetica-industrie in China en Azië-Pacific.

DSM Personal Care viert vandaag de opening van een nieuw Technical & Application Center op de Shanghai Campus. Het centrum huisvest ultramoderne apparatuur voor onderzoek & ontwikkeling en toepassingstechnologie en zal de technische ondersteuning en dienstverlening aan klanten in de regio sterk verbeteren.

Daarnaast zal het centrum de activiteiten van DSM op verschillende andere manieren ondersteunen: door lokale markttrends te volgen, door proactief de behoeften van klanten te onderzoeken en door interactie met externe partners zoals universiteiten, wetenschappelijke onderzoeksinstituten en de industrie.

Wilfrid Gambade, President DSM Personal Care, licht toe: "Shanghai is een opkomend innovatiecentrum in de zich snel ontwikkelende Chinese markt voor persoonlijke verzorging. Dit maakt het de perfecte locatie voor een technisch centrum dat een enorme stap voorwaarts betekent in onze toewijding aan onze klanten in China en Azië-Pacific.

"Sterker nog, deze regio bepaalt in toenemende mate de focus van DSM's onderzoek en innovatie. Op de DSM China Campus in Shanghai is al een Science and Technology Center gevestigd met meer dan 100 medewerkers. Ongeveer 20 van hen zijn gepromoveerd aan vooraanstaande universiteiten in China, Europa en de VS en werken productief samen met academische instituten in China en de rest van de wereld."

Het DSM Personal Care Asia Pacific Technical & Application Center gebruikt zijn toegang tot DSM's wetenschappers van wereldklasse om de concurrentiepositie van klanten te versterken door onderzoeksgerichte voordelen en oplossingen te bieden die specifiek zijn afgestemd op lokale en regionale consumentenbehoeften.

Rishabh Pande, directeur DSM Persoonlijke Verzorging, Asia Pacific, bevestigt: "DSM's Personal Care business unit is een van 's werelds grootste leveranciers van vitamines en actieve ingrediënten voor gezichts-, lichaams-, haar- en zonverzorgingsformules. Deze expertise is nu direct beschikbaar voor onze klanten. We kijken er dan ook naar uit om nauw met hen samen te werken aan de ontwikkeling van producten die anticiperen op de toekomstige vraag van de consument en die de persoonlijke verzorgingsindustrie naar een hoger niveau tillen op het gebied van superieure productwerking en texturen."

Sinds het begin van de handel met China in 1963 is DSM's aanwezigheid in het land snel gegroeid. China wordt de thuismarkt van DSM, met 4.310 medewerkers, 45 filialen, waaronder 27 productielocaties, en R&D centra in vier Materials Sciences en vijf Life Sciences gebieden. Het regionale hoofdkantoor van DSM China is gevestigd in Shanghai. In 2014 genereerden DSM's activiteiten in China een omzet van meer dan USD 2,0 miljard. Ga voor meer informatie naar www.dsm.com.cn.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.