december 20, 2017

DSM benoemt regionaal hoofd voor persoonlijke verzorging en aroma-ingrediënten in Groot-China

DSM Personal Care & Aroma Ingredients kondigt vandaag de benoeming aan van mevrouw Yanhong Fu tot Greater China Regional Head for Personal Care & Aroma Ingredients, met ingang van 1 januari 2018.

Nieuws en evenementen 2017

Kaiseraugst, CH, 20 Dec 2017 14:40 CET

DSM's business unit Personal Care & Aroma Ingredients, een van de toonaangevende leveranciers aan persoonlijke verzorging, huishoudelijke verzorging en fijne geuren, kondigt vandaag de benoeming aan van Mrs. Yanhong Fu als Greater China Regional Head voor Personal Care & Aroma Ingredients, met ingang van 1 januari 2018.

Mevrouw Fu zal toezicht houden op de strategische ontwikkeling en uitvoering van de activiteiten van DSM Personal Care & Aroma Ingredients in Groot-China. Onder haar leiding zal DSM Personal Care blijven werken aan een sterkere marktaanwezigheid en strategische partnerschappen met Chinese klanten consolideren.

Over haar nieuwe aanstelling zegt Yanhong: "Het is een spannende tijd om bij DSM te komen werken. Dankzij krachtige marketing- en verkoopcampagnes en voortdurende internationale expansie heeft de business unit ook dit jaar weer een groei met hoge dubbele cijfers gerealiseerd en de activiteiten zijn vooral sterk in China - een van de snelst groeiende markten voor ingrediënten voor persoonlijke verzorging en aroma.  De nieuwe Technical and Application faciliteit van DSM Personal Care in Shanghai gaat zich bezighouden met producttoepassingen, het leveren van technologische diensten en het creëren van op maat gemaakte oplossingen voor klanten in China en Azië-Pacific. Ik kijk ernaar uit om samen met het team de groei te blijven stimuleren en te voldoen aan de verwachtingen van de klant in deze snel groeiende en trendsettende markt".

Yanhong Fu heeft de Chinese nationaliteit en behaalde een mastergraad in scheikunde aan de East China University of Science & Technology. Ze begon haar carrière bij Shanghai Jahwa, een van onze belangrijkste regionale klanten in persoonlijke verzorging, en verdiepte haar kennis van de Chinese markt voor persoonlijke verzorging via verschillende technische, commerciële en managementfuncties bij ISP, Rhom & Haas en uiteindelijk Dow Chemical. In de afgelopen 8 jaar heeft Yanhong haar ervaring uitgebreid van Personal Care naar Pharma en Food Solutions. Haar meest recente functie bij Dow is Greater China Commercial Manager for Food, Pharma & Medical. Yanhong brengt sterke verkoop- en managementervaring met zich mee, gecombineerd met diepgaande kennis van de persoonlijke verzorgingsindustrie.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.