februari 13, 2017

DSM benadrukt anti-vervuiling en zonbescherming op de PCHi show in Guangzhou, China

DSM Personal Care is aanwezig op de PCHi-show en presenteert de nieuwe "5 Actives - 5 Actions"-aanpak van het bedrijf om de veerkracht van de huid tegen negatieve milieu-invloeden te verbeteren.

Nieuws en evenementen 2017

Kaiseraugst, CH, 13 Feb 2017 12:00 CET

DSM is van 21 tot 23 februari in Guangzhou, China, voor de PCHi-show van dit jaar. Het DSM Personal Care team zal de nieuwe "5 Actives - 5 Actions" benadering van het bedrijf presenteren om de veerkracht van de huid tegen negatieve milieu-invloeden te verbeteren. Het geeft bezoekers ook de mogelijkheid om zonnebrandcrème met een hoge SPF-factor te ervaren met een licht, aangenaam huidgevoel.

Bezoekers van stand 4C77 op de prestigieuze Personal Care and Homecare Ingredients show zullen een schat aan informatie vinden over hoe de huid te beschermen tegen de groeiende dreiging van stedelijke vervuiling en hoe zonnebrandcrème met een hoge SPF te formuleren die betrouwbaar is en toch aantrekkelijk voor gebruikers.

DSM en het hete hangijzer van huidverzorging tegen vervuiling

DSM's "5 Actives - 5 Actions" concept is het resultaat van gericht, diepgaand onderzoek naar de effecten van veelvoorkomende milieustressoren op de huid en de barrièrefunctie van de huid. Het combineert een selectie van toonaangevende werkstoffen om het comfort, de bescherming, de teint, de kwaliteit en de perfectie van de huid aanzienlijk te verbeteren.

Tijdens de presentatie "Five Actives - Five Actions to protect skin against environmental pollution" in zaal NTS1 op 21 februari 2017 om 15.00 - 16.00 uur kunnen bezoekers meer te weten komen over dit concept en de wetenschap erachter.

DSM maakt zonneverzorging met een hoge SPF-factor consumentvriendelijker

Het selecteren en combineren van UV-filters om gerichte zonbescherming te bieden met een aangenaam huidgevoel is een kunst op zich. PARSOL® SLX van DSM is de eerste polymere UV-B-filter voor een superieur huidgevoel en ook bescherming van de haarkleur. In combinatie met de gouden standaard emulgator AMPHISOL® K biedt het een sterke, betrouwbare zonbescherming die licht en aangenaam aanvoelt op de huid.

Ontmoet op 22 februari om 14.00 uur vertegenwoordigers van het DSM Sun Care team in zaal NTS2 en ervaar hoe PARSOL® SLX in combinatie met AMPHISOL® K bijdraagt aan een "Hoge SPF, licht huidgevoel".

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.