augustus 1, 2016

DSM Personal Care benoemt regionale marketingmanager voor Noord-Amerika

DSM Personal Care kondigt de benoeming aan van mevrouw Sonia Dawson als Regional Marketing Manager Personal Care in Noord-Amerika, met ingang van 6 september 2016.

Nieuws en evenementen 2016

DSM's business unit Personal Care, een van de toonaangevende leveranciers van ingrediënten en innovatieve oplossingen voor schoonheidsverzorgingsproducten, kondigt vandaag de benoeming aan van mevrouw Sonia Dawson tot Regional Marketing Manager Personal Care in Noord-Amerika, met ingang van 6 september 2016. Mevrouw Dawson zal rapporteren aan Parand Salmassinia, Vice President Persoonlijke Verzorging in Noord-Amerika.

In haar nieuwe functie zal mevrouw Dawson verantwoordelijk zijn voor het creëren van de regionale marketingstrategie voor alle segmenten van de productportfolio Persoonlijke Verzorging, waaronder Sun Care, Vitamines, Haarverzorging en Huidverzorging. Ze zal ook verder bijdragen aan de bedrijfsresultaten op het gebied van persoonlijke verzorging door leiding te geven aan de ontwikkeling van winnende regionale introductiestrategieën en het verschaffen van diepgaande technische kennis en informatie aan het verkoopteam.

Sonia heeft 13 jaar ervaring in de Persoonlijke Verzorgingsindustrie op het gebied van marketing, verkoop en R&D met een sterke achtergrond in huidverzorgingsactiva en botanische middelen, waaronder vijf jaar als Senior Account Manager voor DSM Personal Care. Voordat ze terugkeerde naar DSM was ze Marketing Manager - Botanical Actives voor Sederma Inc. In die rol gaf Sonia leiding aan de Noord-Amerikaanse marketing voor de IRB-plantenceltechnologieportfolio en zette ze de strategische koers uit voor de groei van de verkoop en de bekendheid van het merk, met de nadruk op verbetering van de marktpenetratie, klantenbetrokkenheid, inzet van verkoopmedewerkers en vergroting van de zichtbaarheid in de industrie.

Over de benoeming van het nieuwe team zegt Parand Salmassinia, Vice President van Personal Care North America: "Ik ben verheugd om Sonia in het team te verwelkomen. Haar indrukwekkende referenties en marktspecifieke kennis zullen een belangrijke aanwinst zijn op een cruciaal moment voor ons bedrijf. Met Sonia aan boord is het Noord-Amerika team nu beter en sterker dan ooit tevoren!"

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.